//Shopping

Shopping: Kings & Queens har store ambitioner efter ny butiksåbning i Aarhus

Den populære multibrandkæde Kings & Queens som primært henvender sig til unge i alderen 15-30, åbnede deres 19. lokation i Aarhus. Den nye 600 m2 butik står klar på Strøget i Aarhus, hvor unge drenge og piger kan komme og købe mærker som Fila, Tommy Hilfiger, Les Deux, Moss Copenhagen, Levi’s, Mads Nørgaard og Armani X, hvor det sidstnævnte pt. kun forhandles i Kings & Queens. 

 

“Vi åbner ikke butikker mindre end 600 kvadratmeter, for der skal være plads til at vores kunder kan få en god oplevelse, når de træder ind i butikken,” fortæller distriktschef for Kings & Queens, Anders Clement.  

 

Hos Kings & Queens er visionen at skabe mere end bare en tøjforretning. Der skal være plads til rummelighed, og så skal det være et sted, hvor man har lyst til at hænge ud. Kort sagt, så vil Kings & Queens være en livsstilsbutik for unge.

 

Store forventninger til Aarhus

Deres nye butik i Århus tyder allerede på at blive en af de bedstsælgende i kæden, takket være den gode placering midt i Århus indre, samt et hold af dedikerede ansatte. Ronni Juul, der er butikschef i Kings & Queens, har flere års erfaring fra den århusianske tøjbranche. Han spår, at Kings & Queens går en god fremtid i møde.

“Vi har høje forventninger til butikken, for der har længe været efterspørgsel på Kings & Queens her i byen. Nu har så denne her perfekte lokation, så det kunne næsten ikke være bedre,” fortæller Ronni Juul. Kunderne flokkes til butikken og distriktschef Anders Clement håber, at det forhåbentlig kommer til at gå så godt, at Kings & Queens snart kan udvide med endnu flere lokationer. Næste skridt bliver at indtage Sverige i september, og derefter håber brandet på at udvide til Norge og Tyskland, men først slår de dørene op i Emporia i Malmö.

 

Gå ikke forgæves

Kings & Queens vil fokusere på at deres kunder får en fed oplevelse i det fysiske rum, men også så vidt det er muligt i det digitale rum. “Vores målgruppe (15-30 år) er digitale indfødte, men de kan samtidig godt lide at ose i den fysiske butik. Vi forsøger at optimere oplevelsen både fysisk og digitalt, så man aldrig går forgæves hos os,” slutter Anders Clement. 

 

Shopping Se alle

Udvalgte artikler Se alle

Tilmeld nyhedsbrev