Annonce
Tilmeld dig MigogAarhus Nyt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få alle ugens populære nyheder direkte i din indboks.

Ved tilmelding til MigogAarhus Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Her er restauranterne med Østjyllands gladeste gæster

Af anders@sommersangdigital.dk

I den seneste måned er Michelin-restauranten Gastromé den østjyske restaurant, som har haft de mest tilfredse gæster – og så har en gammel kending, Jacobs BarBQ, sneget sig ind på listen. Det skriver DinnerBooking i en pressemeddelelse.

 

Gastromé

Hele 14.915 gæster har anmeldt deres restaurantbesøg på DinnerBooking.com i den seneste måned, og endnu engang ryger Gastromé ind på en klar 1. plads, når det gælder glade gæster i Østjylland. Gæsterne skriver blandt andet: ”En fremragende oplevelse med kompetent og afslappet betjening samt udsøgt og innovativ mad i absolut topklasse. En restaurant som vi kan være stolte af i Aarhus.” – Carsten

”En af vores absolut største restaurant-oplevelser til dato.” – Jacob

 

Jacobs BarBQ

Desuden har Jacobs BarBQ sneget sig op på en 5. plads i den forgangne måned, og med denne flotte placering siger stedet samtidig farvel og tak til den aarhusianske restaurantscene. Jacobs BarBQ holder sidste åbningsdag den 23. december i år efter at have leveret god stemning og god mad til århusianere i hele 43 år. Månedens anmeldelser tyder på, at der er mange gæster, der kommer til at savne Jacobs BQ:

 

Det er en skam at I lukker. Kommer til at savne Jacobs BQ” – Ellen

 

Elsker stedet, forfærdeligt det snart slutter :(” – Martin

 

”Dejlig mad og samme gode stemning som altid. Ærgerligt, at det bliver sidste gang vi kan komme der.” – Kristian

 

Top 5 i Østjylland i oktober

  1. Gastromé, Aarhus C

  2. Nordisk Spisehus, Aarhus C

  3. Kähler Villa Dining, Risskov

  4. Domestic, Aarhus C

  5. Jacobs BarBq, Aarhus C

 

Om opgørelsen

Hver gang en gæst booker bord via DinnerBooking.com, får bookeren tilsendt et spørgeskema, hvor han/hun kan vurdere restauranten ud fra mad, betjening, stemning, samlet vurdering samt værdi for pengene.

 

Det betyder, at en gæst kun kan bedømme en restaurant, hvis vedkommende rent faktisk har besøgt den. Opgørelsen for oktober 2016 er baseret på 14.915 danske gæsteanmeldelser.

 

Del artikel

Andre læser også